Avundsjuk

Jag vet hur jobbigt och tråkigt det måste vara att höra när jag klagar på mitt hår hella tiden men saken är att jag är så grymt avundsjuk på alla och då menar jag alla! som har långt hår, jag vill med ha det. Men för ungefär ett år sedan va jag så dum så jag klippte av mig mitt hår. Jag antar att jag får skylla mig själv men jag menar kan inte skänka lite hår till mej (a). Jag harr alltid velat ha långt hår och efter jag hade lös hår som va härligt långt
vill jag bara ha långt hår. Jag är skit nära på att köpa löshårigen men jag vet att det aldrig kommer funka. Nee nu ska jag ta mitt äckel korta hår och gå och lägga mej i badet.
Hugs

Kommentarer
Postat av: an

nu blir jag chokad!;o

Du har aaaasfint hår ju! jag är snarare advundsjuk på dej! du passar ju i allt hår! (hahah vilken mineng :P)

2008-12-20 @ 00:01:55
URL: http://nittioniograman.blogg.se/
Postat av: Askungen

Men förlänga ditt hår? :) Men håret växer så ska du se!

2008-12-22 @ 10:43:51
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: casssi

men eve, du är snyggast! haha, har läst din blogg för en gångs skull. borde kanske göra de lite oftare. älskar dej! hoppas du får en bra jul. puss <3

2008-12-23 @ 17:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0