Christmas break..

Jullov

Seriöst gud va skönt, lov vad ska man mer säga. Vi hade  avslutning på kvällen igår, den sög tydligen, vainte där p.g.a tandläkaren. Nee måste verkligen berätta om igår.
Först när jag kom till skolan hade vi svenska va skit kul fick göra julkort haha. Sen spanska kollade på nothing hill med alla spanska klasser. Det va väl kul, sen matte fia och jag va själva i ett rum och skrev på tavlan tills masser andra kom. Sen lunch, vi drog ner till stan och käkade kebab. Sen städade vi typ och drack saft och åt pepparkakor. Sen drog vi ner till stan och kollade lite och sen fikade. Snickers latte på george (L). Sen stack jag till tandläkaren och fick vänta skapligt länge. Sen typ kollade dom imin mun och fick ta avtryck till tandställningen. Den 13 februari ska jag ditt igen, klockan 07.10 :/. Sen skyndade jag mig till skolan för att träffa Sofia och Vendela och få mina betyg. Åkte hem, öppnade betygen. Vart hur arg som helst, min slöjd lärare sa att jag hade mvg men skrivit vg, min musik lärare har sänkt mej. Skit. Det enda som va bra var väl idrotten, mvg sen resten vg och g... Sen somande jag igår vid typ 9..

Nu ska jag städa, kulkul eller inte. Längtar dock tills tisdag då min pappas tjejs barn kommer. Enklare sagt "låsas brorsor".

hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0