♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Då var det dags att lägga sig i sängen och sova igen då, vilket jag har fuskat lite med eftersom jag redan halvligger i sängen med datorn i knät. Nu under kvällen träffade jag elle en stund, det blev myckt snack och sånt. Sen åt vi lite julmat med mamma och firade halv jul. Eller ja vi åt bara julmat inget mer, men så blir det när man firar jul hos pappa eller tvärt om. Men i morgon ska vi i alla fall få våra julklappar. Mamma, bror och jag ska och shoppa masser kläder eller vad det nu blir.  Oj nu kom jag in på något helt annat när jag skrev om min kväll. Efter det ja så har jag ungefär suttit vid datorn hela tiden och läst massor av bloggar.

Nu ska jag väl ta och stänga av datorn och lega mig ner ordentligt och kanske kolla lite på tv, hoppas hoppas att beverly hills 90201 går. Inte den där serien nu alltså utan plastikkirurgi program, jag vet inte vad det är med mej och såna, det är så kul att kolla på. Jag vet jag är konstig. Sov gott, puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0