Måndag

God morgon, eller själv har jag varit vaken i ca en timme redan, det är mycket att göra så här första december. Jag va tvungen att fixa min pappas present, som inte riktigt är en present för den får han senare men. Sen måste jag ju hinna äta frukost och sminka mej innan julkalenderen börjar. För mig är det ett måste att iallafall se det första avsnitet av julkalendern för att se om den är bra eller inte.

Snart ska jag gå in i köket och fixa lite frukost, sen som sagt sminka mej och kolla på julkalendern med. Sen får jag skjus till skolan idag av pappa, gud så skönt. Sen efter skolan ska jag hem till mamma och ta det lungt kanske plugga lite.

Neeej, juste jag måste ju packa färdigt min väska till mamma med, aouch. Nu har jag brottom.

Så här första december kan jag ju bjuda på
 en bild från sommaren
.
Hugs (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0