Rubrik

Varför måste man ha rubrik igentligen? det är så himla svårt att komma på någon som låter okej liksom. Visst det är väl inte allt men ni fattar.

Nu är jag i alla fall hemma från min lilla runda på stan och ikano, hittade inget att köpa till mamma så jag får väl göra det imorgon. Till min stora förvåning hade jag pengar, jag som trodde jag hade noll kronor. Men tvåhundra hade jag, tack, haha.

Sen när jag kom hemma så tog det ett tag och mamma kom hem, jag gav mamma hennes present. Så nu har hon fått hennes julklapp och det är bara födelsedagspresent kvar. Av mamma har jag inte fått mina presenter men imorgon ska vi åka och shoppa så jag ska få massor där.

Nu har elle kommit så vi ska väl hitta på något roligt,
pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Benny Blanco

Egentligen stavas inte Igentligen! Hade du inte svenska i skolan eller? Dags att ta en svenskakurs kanske?

2009-01-01 @ 20:55:45
URL: http://www.1000apor.se/blogs/bennyblanco

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0