She always get answers to the questions

För några dagar sen frågade jag min pappa om hans värsta julminne, det va den gången han hade halsfluss (stavning?) eller kanske den gången han lutade sig för nära ett ljus att hans tröja började brinna. Sen sa jag stolt till honom att jag inte hade några dåliga julminnen, glad som jag var fick jag igen. Denna julafton var den värsta någonsin, när kalle anka och det började fick jag svin ont i magen och gick up till mitt rum, låg och hade typ kramper, sen kommer pappa upp efter kalle anka har slutat då han tyckte jag hade varit borta väldigt länge. Jag fick två tabletter och la mig i pappas säng, inte blev det bättre. Så jag och systern min skulle gå ut på en promenad. Efter några meter ramlade jag i hopp, jag kunde inte stå upp längre, vi vart tvungna att gå hem. Däckade i pappas säng igen och låg där tills julmaten var klar, då pappa sa att det kanske hjälpte med lite mat, och det gjorde det, jag hade nästan inget ont längre. Vi öppnade julklappar och så vidare. Senare runt halv 11 kanske började jag må grymt illa. Jag tog ett äpple eftersom det hjälpte att äta innan, fick en tablett och började käka. Funkade inte alls denna gång jag blev bara mer illamående. Upp till sängen fort som tusan med värmekudde och hink. Pappa kom upp ett antal gånger och kollade hur det va med mej. Efter kanske 2 timmar blev det bättre och jag kunde äntligen sova. Usch vilken julafton alltså. Som kanske många har gissat så hatar jag att vara tjej. Eftersom jag har så här en gång i månaden ungefär. Nu orkar jag inte mer, sjukhuset nästa.
Allt annat var iallafall bra, eller det hände ju inte så mycket annat under dagen men umgås med alla fram til 3 och julklapparna då. Jag blev mycket nöjd. En rosa super mysig morgonrock, en väska och nintendo wii med 4 spel till och så. Sen på måndag får jag ju mer av mamma, puss på det !
Nu ska jag försöka dra med mej Daniel och John ner om de inte sover vill säga, sen ska vi spela wii :)

Pussar

Kommentarer
Postat av: vendela

men nu är jag hemma, och vi girls ska träffas!:D<3333

2008-12-26 @ 18:52:50
Postat av: ingrid

hahah, neej. :) <3333

2008-12-27 @ 16:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0