Sleepy

Jag är dålig på att blogga, men orken finns inte alltid, har inte varit den bästa tiden nu kan jag säga har mått illa varje dag och bara legat i soffan hela tiden, men idag har det faktiskt varit bra, har nästan varit fri från illamående och sådant. Nu har jag i alla fall borstat tänderna och tvättat bort sminket och hunnit tryckt i mig lite vatten, inte nog med det, jag har dragit på mej min underbart sköna morgonrock. Så snart ska jag dycka ner i sängen och sova.

Imorgon blir en plugg dag så här på lovet, härligt.. Nej jag vill verkligen inte men det blir nog sönt att göra något istället för att bara ligga och dega i soffan, det tröttnar man på, jag åtminstonde. Sen måste jag slå in mammas julklapp, eftersom jag inte har firat jul med henne än. Det blir väl imorgon eller någon annan dag vi får helt enkelt se.

Sen måste jag säga grattis till den underbaraste personen på jorden, nämligen moa som fyllde den 27 december och har nu blivit byxmyndig, grattis till dej baby saknar dej v !

puss och kram ♥


absolutely no make-up !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0