8an värsta året?

Folk säger att åttan är värsta året men in my ass att det är, nian är så himla mycket värre, igenomsnitt 2 uppsatser per vecka och 2 prov per vecka ungefär, de fattar verkligen inte att vi inte orkar, iallafall inte jag. Just nu är jag så trött på skolan så jag bara har lust att lägga mej i sängen och gråtta. I so har vi två uppsatser igång samtidigt, prov och gud vet vad. Jag orkar inte mer, man orkar inte sitta uppe till tolv varje kväll för att sen gå up vid sex för att hinna i tid till skolan, sen måste man hänge med på lektionerna och åka hem och fortsätta plugga. Räcker det inte med att hela höstlovet blev förstört?

Gud förlåt va bara tvungen att få ur mej det, men jag är så trött och tjurig, den här dagen har inte varit lätt..

Nu måste jag så klart fortsätta med mitt pluggande som ni kanske förstår än har jag långt kvar tills jag är färdig med min so..

kram
Evelina

Kommentarer
Postat av: vendela

håller med!tur att jag har er i skolan<33

2008-11-05 @ 21:04:52
Postat av: Evelina

Jag skulle inte klara mej utan dej Vendela och alla andra tjejer <33

2008-11-05 @ 21:38:26
URL: http://nocciola.blogg.se/
Postat av: Sara

vem är det som gjord din design? är ddet du`?

jävligt snygg iaf :D

2008-11-08 @ 00:09:05
Postat av: Evelina

sv till sara: det är min syster som har gjort den :) hehe

2008-11-08 @ 12:06:46
URL: http://nocciola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0