Barndomen varar aldrig förevigt

Igår innan  jag skulle sova va jag inne på vårat föråd, och gissa vad jag hittade, en himla massa kalle anka och bamse tidningar, varför ska man igentligen växa ifrån dem? Visst de kanske inte är lika bra längre men kalle anka tidningar är bara en sak, alla barbie dockor och alla vanliga dockor som ens föräldrar har lagt ut tusentals kronor på ligger bara och skräpar. Jag kommer ihåg den tiden då man lekte med barbie dockor varje dag och sen la sej i samma säng som min brorsa och "läste" bamse och kalle tidningar. Man låg där och kollade sen så frågade min brorsa om jag var klar, ne jag har bara några bilder kvar, man kollade på bilderna och man läste inget. Jag önskar att man kunde vara barn för evigt eller åt minstånde inte växa ifrån allt, jag säger inte att jag tycker det är kul att leka med barbie dockor eller läsa serietidnngar, men tänk va skönt ändå om alla var kvar där. Bara att man mognar mera.

Idag ska jag iaf åka gokart med familjen det kommer bli såå kul, sen måste jag plugga men, varför ska man behöva plugga på lov? Usch

/Evelina


Kommentarer
Postat av: an

heeej! ny blogg? Grymt vacker! ;D

2008-11-02 @ 20:07:32
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0