God natt

Såg nyss på boston tea party eller va det heter va faktiskt typ bara andra gången jag såg det men det va ju sjukt kul denna gång iaf, fulla på jobbet. Jag tycker vi kan prova vara fulla i skolan, det skulle kanske göra skoldagarna roligare, även fast de är roliga nu men.

Just nu sitter jag i min säng och har smått panik eftersom jag har tappat bort min "ett ufo gör entre" bok, det är ju jätte bra eftersom jag inte ens har läst ut den än :/ Vi har nämligen prov på den på onsdag och hela dagen imorgon kommer gå åt att plugga spanska.

Nehep nu kanske jag ska stänga av datorn och springa ner och dricka lite vatten och sen sova

Sov så gott
Puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0