Low low low

Hej,
Visst är jag duktig på att uppdatera?? Haha men det är så himla mycket nu, som vanligt. Plugg varje dag fram till typ tolv och då orkar man verkligen inte skriva nått. Och så gymnasieval med en massa öppethus hitt och ditt. Det lutar väl åt katedral just nu iallafall.

Jag är redan trött på min design, förlåt storasyster den är jätte fin men allt är så svart, jag känner mej inte så jag vill ha mer ljusare färger, blir väl kanske en ny design snart, när jag har tid vilket väl inte kommer hända på ett tag.

Idag har mitt internet legat nere hela dagen, asså det är då man fattar att man typ är beroende, så jag, min syster och min brorsa byggde lego, asså helt stört vi kom på det och det va ju jätte kul när man va liten så vi började bygga, fast det blev ganska lång tråkigt efter ett tag. Men det kändes ungefär som man var ett barn på nytt..

Nu måste jag hoppas in i duschen,          Pussar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0