Rawr

Tjena, snyggingar

Hur har eran dag varit hittills då? Min har iallafall varit, vad
ska man säga? skön har inte gjort något vetigt än, har
slappat framför tv:n och badat. Men nu måste jag verkligen
sätta fart, sätta på mej kläder sitter fortförande i morgonrock
vid sisådär 2 på dagen aj, aj Evelina. Sen måste jag städa,
för er som inte vet så jobbar jag med det eller vad man ska
säga jag får pengar för jag städar hemma, det är såklart
riktig lön så betala skatt för det, det måste jag. Det är ju lite
surt men det är verkligheten. Sen måste jag plugga eftersom
jag går på engelska skolan så har vi ju uppsatser och prov
24/7, vilket är oerhört jobbigt, jag vill verkligen bytta skola men
det är väl ganska onödigt i nian.


Imorgon får vi veta vem som blir lucia i år, grymt spännande är
det men jag tror jag redan vet vem det blir, jag säger inget än ;).


Ne nu måste jag sätta på mej kläder och dra mej ner till
undervåningen och  börja städa.


Kisses and hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0