Shopping runda..

Bara för att Vendela sa att jag inte uppdaterade så ofta så får jag väl skriva lite.

Idag var det skola som vanligt, kul faktiskt. Sen stack jagoch Celeste till stan, jag köpt mjukisbyxor och skor precis det jag behövde. Skönt att jag för en gångs skulle köpte saker jag behöver. Fattar inte varför man köper onödiga saker och saker man ångrar att man köpte är nog det värsta som finns. För nått år sen köpte jag en blus med döskallar på, när det typ va inne att ha döskallar, inget för mej precis det slutade med att jag gav bort den till min syster eftersom jag aldrig hade använt den.

Nu ska jag plugga spanska,
puss <3

Kommentarer
Postat av: gizelle

Men du skriver ju aldrig i din blogg :S folk sluitar läsa då vättu :(

2008-11-16 @ 10:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0