Sommarkänslor

Nu har jag precis kommit hem från en moppe tur med Elle, Hannes och Viktor. Bara att sätta på sig hjälmen igen fick en att verkligen längta tillbaka till sommaren och gud vilka sommar känslor alltså. Jag tänkte ungefär på allt roligt som hände under sommaren med moppen. Sommaren var f'n moppen. Ne men jag åkte varje dag, i skogen, till stan, till mamma och bara åka runt. Det är sommar minnen det, som den gången jag och elle åkte förbi donken tusen gånger och vi tuttade, flera gånger, tillslut satt de ungefär och kollade när vi kom, och det vart rött trafikljus och en av dem springer mot oss. Elle får panik och bara skriker körkörkör, jag ba men han vill ju oss nått. Det slutade med att vi snackade med den där killen som jag förövrigt kände igen något fruktansvärt. Asså det är minnen, sommaren -08 va helt klart en av de bästa. SAKNART.. Får väl bara blicka framåt, sommaren -09 kommer nog också bli underbar, med USA resa själv och allt, puss på det

Nee nu ska jag sova tror jag

Pussar på magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0