Välkommen till min nya blogg!

Hej på er, nu har jag skaffat en ny blogg, äntligen. Anledningen till att jag bytte blogg (från evelinagustava.blogg.se)var huvudsakligen eftersom jag hade tröttnat på mitt namn, evelinagustava lätt för tråkigt, dock var det väl mer personligt än nocciola men jag gillar det. Nocciola betyder hasselnöt på italienska.

I min nya blogg kommer jag i första hand blogga om vad jag tycker och inte om vad jag har gjort. Jag vill bevisa att man inte behöver vara den där inne tjejen som bor på stureplan och "pappa betalar" allt. Jag är en helt vanlig tjej som bor i linköping och får mina saker genom att betala dem själv, med mina egna pengar som jag får genom mitt barnbidrag och min lön som jag tjänar ihop genom att städa. För mej skulle inte mamma och pappa vara något alternativ när jag vill ha något, om de skulle köpa varje sak till mej skulle jag känna som att jag utnytjade dem. Jag säger inte att jag inte skulle vilja ha den där super snygga, nya D&G klänningen eller den där läckra prada väskan, jag säger bara att om jag skulle köpa den skulle det vara för mina egna pengar, pengar som jag har tjänat ihop på eget sätt.

I min blogg kommer saker som "dagens outfit" och "dagens låt" förekomma ibland. Jag kommer berätta mycket om mitt liv och min vardag men jag kommer aldrig berätta allt, vissa saker håller jag för mej själv. Nu kanske det låter som jag inte kommer skriva om alls mycket i min blogg men tro mej det kommer komma en hel del. Jag bloggar inte för att bli känd och det är inte det jag vill, jag bloggar för jag tycker det är kul. Jag vill inte känna presen att jag måste skriva 20 inlägg per dag minst för att vara kvar på top listan, vissa dagar kanske det kommer flera inlägg och vissa inga.

Angående min svarta design, jag är ingen "svart" människa alls, förknippa mej inte med en dyster person för det är rena motsatsen till vad jag är, jag är en glad person som gillar livet, men klart som tusan att jag också kan ha mina dåliga dagar och tycka att livet är skit, men vem har inte det?

Jag hoppas ni kommer läsa min blogg men glöm inte kommentera ;)

/Evelina


Kommentarer
Postat av: DiaNa

om det är någon som är en glad person så äre du eve! :D:D suuupersnygg desiiign!! :D:D älskar dej!

2008-11-02 @ 00:20:53
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-02 @ 00:54:52
Postat av: ?

linköping? du bor på landet

2008-11-02 @ 00:55:31
Postat av: Evelina

Aa precis för linköping ligger ju på landet med ;)

2008-11-02 @ 00:56:58
URL: http://nocciola.blogg.se/
Postat av: Elle

Hej sötis! Älskar din blogg! Den är supersnygg, precis som du!<33

2008-11-02 @ 22:56:58
URL: http://ellinorsofiewiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0