Vaseline

Asså är det bara jag som stör mej på vaseline burkarna, de går ju verkligen inte att få up. Eller jag kanske är för svag bara men det är ju en annan sak.

Jag måste bara skriva om inatt, jag har väl typ sovit 3 timmar, jag gick och la mej vid ett pga plugg och sånt, kunde inte sova för jag var hyperstressad över alla uppsatser, sen väl typ 10 i två somnade jag, klockan två vaknade jag igen av att något kom dunsandes up för trappan, min hund. Hon kan inte vara tyst av sej alltså haha. Sen la hon sej i min säng, två stora boxrar i samma säng, trångt. Sen så skulle hon gå ner så jag vaknade igen, sen somna jag hon kom igen, jag vaknade och så fortsatte det så. Sen klockan hm, 4 typ hade jag ingen plats att ligga på, hemlis (min ena hund) låg över alla kuddar, wilma i fotänden, jag fick sova i mitten, tack. Haha och sen har jag haft mardrömmar om uppsatser hella natten, allt detta pluggande kan inte vara bra.

En jobbig natt kan jag säga, nu försöker jag installera kameran på datorn men så oteknisk som jag är fattar jag typ inget haha.

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0