Veckans

Jag har bestämt mig för att köra veckans bästa/sämsta men troligtviss kommer det inte komma varje vecka men det är ju en annan sak haha



1. Ny dator, alltså hur skönt är det inte att ha en snabb dator, min förra dator va sjukt gammal så man knappt kunde skriva något på den men nu har jag en ny, (bilder kommer).

2. Lucia, förra året vare en i nian som förstörde Lucia genom att sjunga jätte falskt, därför ville vårann musiklärare inte ha ett luciatåg igen eftersom han kände sig sviken eller nått, vilket är ganska förståligt kanske. Men vi vart såklart ledsna, hallå liksom lucia är en tradition och sen vi började i sexan har niorna ståt för det och just när vi börjar nian så ska det inte vara nått. Men en lärare på vårann skola ville hålla traditionen vid liv så nu har hon fixat så det blir ett luciatåg. Den som blir lucia får vi veta på måndag.

3. Snön, äntligen har det kommit snö som ligger kvar på marken, förut har det ju bara kommit snö här i linköping som har försvunnit men nu har det iaf legat kvar i ett eller äre två dygn. Jag är glad nu kan väl snön få ligga kvar till nyår sen kan det bli vår igen.




1. Mensvärk, herre gud asså varför ska mensverk finnas fy alltså. Man kan typ inte göra något för det gör så jävla ont. Det suger, några dagar i månaden skulle jag gärna kunna vara kille.

2. Anna åkte ur idol, nej nej nej varför hon va ju skit duktig. Men ärligt talat tycker jag att ingen av dem skulle åkt ut igår alla har sån sjuk talang så det inte är sant. Om inte Anna får skivkontrakt vet jag inte vad jag gör.

3. Läxor, mina dagar ser ungefär ut å här, plugg plugg plugg. Jag hinner inte med nått annat antingen är det no uppsats, eller so uppsats eller kanske tillochmed spanska prov. Man orkar inte, jag vill bara bytta skola nu men hallå lite meningslöst i nian liksom, äsch jag får väl ta och bitta ihop och hoppas jag klara det.

Kommentarer
Postat av: Diana

mensvärk kan draaaaaaaaaaaaaa, och du kommer bli lucia eve ;) jag lovar! :D

2008-11-23 @ 21:40:12
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0