At dad's place

Hej, nu har jag precis åkt hem till pappa och ska sätta mej och plugga snart. Ikväll blir det nog att hitta på nått med lite folk, hoppas bara att det är fler än oss som är lediga imorgon med, annars lär det bli en ganska seg kväll.

Ne, nu ska jag nog ringa någon och höra ifall hon/han vill plugga med mej, så tråkigt att plugga själv!

Ska även passa på att skriva grattis till Hubbe, min mammas kille, som fyller år idag!
Och även till John, min pappas tjejs barn som fyllde 18 år igår! Joo jag vet det är många som fyller år nu!


Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej! :)

Nu startar jag igång med något som heter "Konsekvens" Där du kan vara med och delta med utmaningar!



Läs mer vad de innebär på min blogg!

Kram

2009-04-13 @ 18:03:07
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0