Fobi

Hej, jag lever, blev lite ont om tid igår eftersom min storebror fyllde år och så. Väldigt rolig gad var det men även någon sorts av otursdag för mig, eller det kanske var jag som va så negativ till allt, haha.

Idag har jag iaf sovit väldigt länge till 10 sov jag, inte vanligt mej men jag delade säng med min syster eftersom hon var hemma över helgen och jag låg på kanten intryckt till vägen i min säng, hon kan verkligen bredda ut sig. Sen har jag slappat och hängt tvätt, ute. Det gick dock inte så bra eftersom jag sprang in varannan minut eftersom jag har sån himla fobi för getingar och sånt. Bara det kommer en fluga tror jag att det är en geting, grymt jobbigt. Jag måste bli av med min fobi innan sommaren börjar på allvar så jag kan vara ute.

Ne nu måste jag åka hem till min pappa och hämta mina skolböcker eftersom jag glömde dem där och jag måste plugga, härligt att plugga på lovet men jag har två prov nästa vecka.


pyjamas fortförande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0