Not again!

Något som är så himla tråkigt det är att vara sjuk, vilket jag har varit för mycket senaste tiden har varit borta från skolan hur mycket som helst. Det som är konstigast är att jag aldrig va sjuk förut men sen 2009 började är jag sjuk konstant, efter sportlovet har jag inte kunnat träna någon gång för jag har varit förkyld och så, hatart. Nu kanske ni undrar vargör jag skriver det här och det är just för det känns som jag håller på att bli sjuk igen, kall, hostar och ont i halsen till och från, så sjukt jobbigt. Jag orkar verkligen inte vara sjuk mer, sista terminen i nian liksom, mycket står på spel!


Kommentarer
Postat av: celeste

usch vad jobbigt ;/ Men du vet att du är smart nog för att klara av sista terminen ändå :) Krya på dig!<33

2009-04-16 @ 21:39:40
URL: http://mamiicita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0