Onsdag;

Tjenare, guud va fint väder det är solgaljorna på och stek i solen, det är nog det jag ska göra nu! Men först tänkte jag passa på och skriva lite medans jag äter upp min skål med glass. Dagen har varit helt okej även fast jag inte gillar min klass så mycket just nu, men den flött på tack vare de bästa! Sen hade jag no-prov efter skolan eftersom jag va sjuk när alla andra gjorde det. Provet gick inte så jätte bra va grymt trött, första dagen efter lovet det är rena ramma sömn bomben!

Nu kommer snart Viktor och Hannes hit så jag måste runda av och försöka hinna äta upp min glass eftersom de kommer tugga i sig den annars!


Ny smak tror jag, smultron grymt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0