What a day

Hej, jag vet jag har inte skrivit på år och dar typ men jag har helt enkelt inte orkat. Dagen har varit den bästa den här veckan, kanske beror på att jag va på bättre humör och sånt. Vi hade bara svenska, no och engelska idag sen vare so prov. Efter det gick jag Isadora och Robin till stan ochhämtade Isadoras cykel eller nått sen skjusa jag hem Robin och nu är jag hemma. Aa det va min dag i korta drag.

Imorgon äre valborg vilket betyder fest, dock blir det väldigt lungt skulle jag tro, ån med lite folk och så. Nu ska jag dra mej ut i solen och lägga mej en stund tror jag, pussar


Kommentarer
Postat av: Diana - en fotoblogg

JIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! :D självklart ska vi det !!! snart äre ju valborg (y) xD hahahahah!

askul PUSSSSSSSSSS!

2009-05-01 @ 20:19:06
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0