What a day!

Hej, som ni kanske märker är inte motivationen på att blogga på topp direkt. Men vem vill sitta inne framför en dator i detta underbara väder? I alla fall inte jag!

Dagen har i alla fall varit väldigt rolig och härlig. Började med att jag följde mamma till jobbet imorse klockan åtta, sen träffade jag Celeste klockan halv ett och vi gick på stan till 4 kanske? Sen gick vi hem, det är typ 5 km men hallå underbart väder och världens bästa sällskap. Sen när vi kom hem busade vi med min hund och tränade lite med henne. Nu har dock Celeste åkt hem men snart ska vi träffa igen!

På stan blev det shopping på second hand butiker, finns så mycket speciella och udda kläder samtidigt som det är billigt, älskart!! Kanske visar senare.


Lääängtar ditt

Kommentarer
Postat av: celeste

SKÅL !;D / Gunvald med kappan

2009-04-07 @ 19:40:41
Postat av: Evelinaa

Celeste: Haha du är för gullig Gunvald <3

2009-04-07 @ 23:35:53
URL: http://nocciola.blogg.se/
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

Godmorgon, och GLAD PÅSK!!!!

Har du sovit gott? Hoppas att du får en helt underbart rolig och solig påsk!

Kramar på dig!

2009-04-11 @ 09:42:17
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0