"Det ska bli ett sant nöje att döda dig"

Det blev ingen julmust, istället har jag fixat iordning i huset eftersom det såg ut som ett bombnedslag, och jag överdriver bara lite..

Nu ska jag strax lägga mig i sängen och läsa lite, "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Lånade den boken av Caroline i går när jag klippte mig hos henne, hon är min bästa killkompis storasyster. Hon sa i alla fall att när man väl börjar läsa den så kan man knappt sluta, vilket jag märkte redan i går kväll när bara skulle börja läsa lite smått, det slutade med att jag fick stänga igen boken när mina ögon inte orkade hålla sig öppna mer. Och nej jag läser nästan aldrig böcker för jag tycker det är ganska tråkigt, men jag älskar att läsa när det är en bra bok!

Nämen gud vilken roman detta blev om en liten bok, författaren är i alla fall Magdalena Graaf och det är en sann historia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0