I gotta feeling, That tonight's gonna be a good night

har precis kommit ut från duschen och väntar nu på att överlacket på min naglar ska torka. Jag målade nämligen naglarna igår men glömde överlacket så jag kladdade på det nu lite snabbt. I dag är det som alla vet nyår vilket gillas stenhårt. Jag ska ta det lungt tillsammans med Isabell och Jessica. Vi ska äta mat och ha det mysigt. Nu är det bäst att jag sminkar mig och sätter på mig kläder (sitter just nu i morgonrock). Sen ska jag bege mig till Isabell.

Gott nytt år på er! Och grattis på födelsedagen mamma, jag älskar dig!

 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Det var myyyyyyyyyyyyyyyyys! och grattis till din mamma, fast det har jag ju redan sagt....knepigt :d

2010-01-01 @ 21:21:52
URL: http://panterholly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0