lördagsmys

Dagen har spenderats på stan tillsammans med Viktor med ett hopp om att hitta julklappar, men när jag precis hade fått in flytet så stängde det, jag undrar varför det alltid blir så? Är i alla fall grymt nöjd med de två julklappar jag lyckades köpa. Just nu försöker jag komma på vad jag önskar mig, har redan skrivit en önskelista till min pappa som är i Thailand just nu men jag ska försöka komma på lite nytt som jag kan önska mig av mamma.

Något som är grymt härligt är att min julkänsla redan har kommit, kanske beror detta på all snö som har kommit denna vecka.. Jag älskart i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jaaaaa, snön är härlig. Men det är fan inte skönt när det blåser som in i helvete!

2009-12-20 @ 01:04:07
URL: http://panterholly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0