Tjeeeeenare

Jag känner just nu att uppdateringen är sisodär jäkligt dålig, kanske beror detta på att det itne händer så mycket i mitt liv, jag bara peppar jullov just nu! Imorgon är det ju sååååå dax för jullov, vilket förhoppningsvis betyder mycket mer uppdatering. Men det kommer säkert sluta med att jag skriver igen i januari, det brukar bli så, hahah.

Idag hade vi kortis dag eftersom våran svensklärare var sjuk så jobbade vi med vårat projekt arbete innan lektionen och skippade svenska, ganska så värt. Sedan när jag hade varit hemma ett tag åkte jag in mot stan och träffade Sofia, Diana och Joanna vi fikade på ett ny öppnat kafé, asgott! Det slutade dock med att jag och Diana hade så mycket att prata om så vi gick av bussen på vägen hem och stod och pratade jäkligt länge, måste jag ens säga att min tår var djupfrysta? Men nu är jag i alla fall hemma och mina tår börjar sakt men säkert tinas upp.


Bild från: Diiaanaaaas.blogg.se påå underbart snygga diana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0