uppdatering

eftersom att ida den lilla svikarN (jag kan verkligen inte sluta säga svikare, eftersom du är det ida, hahahha) har kommenterat om att jag inte har uppdaterat på länge så måste jag väl ta och skriva någe, även fast jag tycker att hennes uppdatering också har varit lite knapper på senaste tiden.... hehe

Mitt liv är fullt upp just nu, eller har varit de senaste veckorna, nu är det lungt men med tanke på att skolan börjar lida mot sitt slut så har proven rullat på i en allt för snabb takt.

Jag har verkligen inget vettigt att skriva om men eftersom ida nästintill tvingade mig så..


ganska för mycket oskarp bild, men jaja!

Kommentarer
Postat av: iiida

hahhha :D jag är hellre tvingarN än svikarN..

hoppas att du växer ifrån pluggiseN nu näre är jullov snart bara! :*

2009-12-13 @ 00:23:43
URL: http://itdoesmakesense.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0