Alla ♥ dag !

Hej, bloggen har ståt stilla ett tag, faktiskt redan en vecka sen jag skrev sist, känns verkligen inte som det, tiden går så himla fort käns som det va jul i förrgår och nu är det sportlov, det är skumt tycker jag.

Igår var det valentine dance på skolan, alla nior va tvungna att komma, vart jätte kul, kunde dock hållt på längre. Efter dansen vart det tårar eftersom det var Celestes sista dag i skolan. Jag vet inte hur jag kommer klara mig utan henne ärligt talat. Usch vill inte tänka på det då börjar jag bara gråta igen. Så efter det så åkte jag hem, höll på att dö så grymt kallt det var !!

Idag har jag hunit med en hel del, jag har varit ute med hundarna, städat huset, städat mitt rum och packat tills jag ska till min syster i stockholm. Har inte träffat henne på nästan 2 månader nu, saknar henne grymt mkt, men jag är glad att hon har fått jobb osv.

Nu ska jag snart fixa iordning mig sen ska jag åka och kolla på lite saker, puss och ha en bra alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: celeste

ja vet inte va ja kommer göra utan er heller, ni är det bästa jag har <3 :'(

2009-02-14 @ 17:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0