Forever21 till Sverige?


Forever21 till Sverige? Läste på kenzas blog att forever21 letar lokal i Sverige! Vadå underbart. Jag har lite kläder därifrån själv som pappa tog med sig när han va i USA, jag skulle gärna köpa mycket mer därifrån eftersom de har så fina kläder men frakt och tull blir så himla dyrt, kan komma upp i runt 600 liksom, det känns väldigt mycket tycker jag i alla fall. Jag hoppas verkligen att de öppnar i Sverige, visserligen blir det säkert i Stockholm eller Göteborg i så fall, men strunt samma. Hoppas, hoppas, hoppas ! ♥

Kommentarer
Postat av: D I A N A

HOOPPPPASHOPPPAAASHOPPPPAAAS :D

2009-02-07 @ 00:03:42
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0