God morgon !

Nu har jag precis ätit fruost och borstat tänderna och ska snart börja med det jag måste göra idag. Jag måste verkligen städa mitt rum sen ska jag jobba på som tusan med so uppsatsen, jag ligger efter! Sen runt fem tiden kommer mina "låsas brorsor" eller två av dem i alla fall, det ska bli roligt, får man väl hoppas i alla fall.

Kelly belly igår också, riktigt kul, vi gick på stan och stack sen hem till henne och kollade på wild child, den som går på bio nu, kan säga att den inte är så bra enligt mej, men den går att kolla på. Sen när vi hade kollat klart på filmen gick vi till bussen, Kelly gick hem och jag stod och väntade på buss jäveln som va sen, sjukt kallt ute också. Så sen cyklade jag hem från mamma och nu har jag fått världens hosta och ont i halsen, inte bra.

Men nu ska jag fixa med lite saker, puss ♥


måste ju passa på att säga grattis till min älskade hund som fyllde hela tolv år igår! Grattis Wilma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0