God natt !

Gud va skönt, jag har precis fixat mej klar, tagit bort sminket och borstat tänderna och sånt, nu kan jag bara hoppa ner i sängen sen. Tänkte fortsätta där jag va förut, jag va ju som sagt på stan där köpte jag ett linne på rean, en klänning på rean och en til klänning som var full pris på dock väldigt billig, ska nog ha den på alla hjärtansdag dansen i skolan. Sen tog jag ju bussen hem, hade tänkt springa va sjukt pepp men när jag kom hem och gick upp för trappen kände jag att jag fortförande har grymt ont i mitt ben så jag väntar med att springa, blir nog imorgon ist. Så kvällen har beståt av slapp endast. Men nu ska jag faktiskt sova, vanlig skola imorgon utan nationella prov och sånt. Skriver säkert imorgon puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0