Hemskt !

Jag tror jag börjar falla tillbaka i gamla ovanor igen eller vad det är man säger. Här sitter jag och läser bloggar som jag inte ens gillar bara för att skjuta upp plugget och städningen. Städningen är i och för sig nästan helt klar ska skura golvet sen är jag klar, men sen måste jag skriva so uppsats med, jag kommer verkligen inte hinna med allt.

I fredags va det i alla fall underbart mysigt, bilder och sånt kommer jag lovar måste bara få in dem på datorn först. Nej nu ska jag sätta fart och skura golvet, det tar ju faktiskt inte alls lång tid. Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: vendela

det var super mysigt!:D<33

2009-02-01 @ 16:08:28
URL: http://oneinacrowd.devote.se
Postat av: celeste

underbar kväll ;D <3

2009-02-02 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0