Home again !

Hej, nu har jag kommit hem från min syster, grymt kul att träffa henne igen. Kom till och med ditt och hem utan att missa nått tåg eller buss, en extra stjärna till mej tack, hehe. Amanda va dock riktigt sjuk när jag kom ditt så jag fick ta hand om henne första kvällen sen blev det bättre och vi åkte och köpte godis och sånt. Men nu är jag som sagt hemma, kom egentligen hem igår kväll men jag var så grymt trött när jag kom hem att jag inte orkade göra något. Men nu sitter jag här och ska strax skriva lite på min uppsats om Peru. Så jag tror jag ska stänga av datorn för en gångs skull och faktiskt skriva för hand, pussar
 
rött hår? nae faktiskt inte !

Kommentarer
Postat av: vendela

har du färgat? :D<333

2009-02-18 @ 21:47:21
URL: http://oneinacrowd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0