Not another day

Tjenare, idag va jag tillbaka i skolan en hel dag efter att ha varit sjuk en vecka. Idrotten va grymt kul idag, det va liksom så man älskade sin klass, synd att det inte är så jämt. Jag va såklart inte med på idrotten men satt brevid och hejade på kycklingarna. Sen resten av dagen va lite smått seg, inget toppade idrotten, i och för sig är det svår toppat.

Ikväll har jag degat i min säng, framför dator med masser musik, så skönt. Imorgon börjar dock allt igen, so uppsats! usch fy och blää. Så har jag ju lab report och hkk arbete och tidning och gud vet vad hur mkt mer saker jag har, kommer inte ihåg hälften ens!


Tandställning !

Nehe nu ska jag hitta på nått kul, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0