Right now

Hej, min dag har varit helt okej, inget nationellt prov i dag som sagt men imorgon blir det 3 timmars skriv del så jag har precis varit iväg och handlat lite godis och sånt till mej. Nu ska jag snart åka hem till min mamma eftersom jag är så dum så jag glömer mina träningskor där så jag kan inte springa, vilket jag måste har inte sprungit på sjuk länge känns det som.Sen så ska jag ju som sagt springa och sen blir det plugg resten av kvällen. Nu ska jag inte skriva så mkt mer men jag tänkte slänga in lite bilder från i fredags, puss ♥




Tack för den underbara kvällen, Vendela och Celeste

Kommentarer
Postat av: celeste

tack dsamma snygging <3

2009-02-06 @ 16:41:45
Postat av: Evelina

*Pusss <3

2009-02-06 @ 18:32:08
URL: http://nocciola.blogg.se/
Postat av: vendela

det måste vi göra om, banne mej:D<33

2009-02-06 @ 22:48:02
URL: http://oneinacrowd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0