Tillfällig design !

Tjenare blogg läsare, hoppas eran dag har varit grym, min har väl varit sådär har inte orkat göra alls mycket, plugget som jag skrev om tidigare har inte blivit av än! Vi fick besök så jag va lite social och sådant. Men jag har iallafall sparat masser internet sidor om Peru så det bli bra imorgon på lektionen. Nu ska jag strax krypa ner i ett bad, varmt och skönt, men först tänkte jag slänga in en lista, vilket jag hade tänk göra varje vecka men det har inte blivit av, vi får väl se om det blir så nu.


1. Februari är här och vi går hela tiden mot ljusare tider, så skönt är grymt trött på vinter och kyla nu. Vill verkligen ha vår/sommar NUU!
2. Asos.com, de har så himla fina kläder. Jag vill ha ungefär ALLT på den sidan, synd bara att jag inte är miljonär, det skulle verkligen vara bra just nu. Har satt ihop lite av de kläderna jag vill ha, det blev 2500 typ och då tog jag verkligen inte med allt jag vill ha.
3. Nationella prov, okej många blir nog väldigt rädda nu när jag skriver detta men jag är faktiskt inte alls så nervös inför np, tycker det ska bli ganska kul ändå.


1. Kyla, som jag skrev innan blir det ju bara ljusare för varje dag men kan inte kylan försvinna snart som sagt jag vill ha vår/sommar.
2. För mycket skolarbete, visst där kommer nationella proven in i bilden också, men främst är det alla uppsatser som tar död på mej. Jag är redan trött på plugget efter jullovet, hur ska detta sluta?
3. Vårat ämne på nationella proven i Svenska, nattliv hur lätt är det att skriva om egentligen? För något år sedan hade de typ miljö som ämne på nationella proven i svenska och det är väl lite lättare att skriva kanske en debattartikel om?


Nationella proven är för mig både posetivt och negativt som ni ser men jag har blivit grymt lättad, det är inte så big deal som alla lärare får det att vara. Juste angående designen, den är bara tillfällig som det faktiskt står. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0