About a girl

Hej, Nu kommer det gamla tråkiga äckliga, sorry för jag inte har uppdaterat och så en bortförklaring såklart, jag har inte suttit datorn förutom på so lektionerna och där har jag inget internet. Så där har ni det. Just nu sitter jag i alla fall och typ hungrar ihjäl, jag måste ha mat, NU !  Ja som ni kanske förstår är jag hungrig som tusen grisar. Äsch jag vet inte alls vad jag ska skriva har ingen insperation alls, det finns inget kul som händer nu. Jag är trött på min blogg, på min design, på det jag skriver och framför allt på mitt liv. Nej jag ska inte klaga jag har faktiskt ett väldigt bra liv men ibland orkar man ju bara inte med allt och alla. Hm, just nu sitter jag här och undrar vart jag egentligen vill komma med detta inlägg, men jag kan ärligt säga att jag inte har en aning. Strunt samma, ni väljer ju att läsa denna skit själva ändå, höhö.
Jag kan ju passa på att berätta om min vecka eller nått. I måndags, jag vad hände i måndags egentligen? Jo just jag och Vendela va på katedral och kollade in IB, vilket verkar vara en bra linje men på tok för mycket plugg och alla verkar så smarta. Sen i Tisdags va det stan med Cassi efter skolan och sen gå till mammas jobb för att sen gå och ha utvecklingsamtal. I går va det stan med Diana efter skolan, hade inte träffat den glädje spridande pricken på jag vet inte hur länge. Sen på kvällen kom de hurtiga ungarna Ellinor och Diana hitt, då hade Elle sprungit från jägarvallen till Diana och sen vidare förbi masser kompisar, duktigt säger jag bara. Sen idag, ja vad hände idag egentligen? Inget ? Jo nått måste väl ha hänt, dåligt minne säger jag bara. Men jo juste i skolan va det segt sen efter skolan satt jag och pratade med Gustav och Erik aka mini. Sen blev det att åka hem. Så nu sitter jag här och är hungrig som sagt och ska nog sluta skriva. Ska försöka skriva senare eller imorgon. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0