cleaning up

Ser ni mitt föra inlägg? det gott nytt år inlägget? Jag kan inte se det, förstår inte varför. Men strunt samma, hur har eran första dag på året varit? Min har varit bra, har faktiskt hunnit med en hel del, stallet, städning och lite smått och gott sådär.
Ja som ni ser har jag varit i stallet och nej jag har ingen häst och jag rider inte, men min syster är i stockholm och prov jobbar så jag och mamma tar hand om hennes häst nu i tre dagar. Det är faktiskt riktigt kul, jag red för hm, 4 år sen? Men jag slutade med det för jag lärde mig inget nytt, hur kul är det egentligen att bara rida runt i ett ridhus och köra samma saker varje gång, skrit, trav och galopp. Det var så himla tråkigt, men nu när man själv har tagit hand om en häst blir jag faktiskt sugen igen, men nejnej, stackars häst som skulle få en ägare som nästan aldrig rider, haha. Ja efter stallet åkte jag hem och fixade lite. Sen nu har jag precis städat färdigt huset och ska strax äta, pasta carbonara.

Imorgon får vi se hur det blir men förhoppningsvis, troligtviss ska jag göra en väldigt rolig grej, men det skriver jag om sen om det verkligen blir så. Nej, nu ska jag dra mej neråt och äta och försöka få tag i en viss person. Pussar ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0