Hej, klockan är nu 25 minuter över tolv och de flesta ligger väl säkert och försöker sova nu, vilket inte går så bra eftersom de helt och hållet har vänta på dygnet. Antar att vissa känner igen sig?, men inte jag för jag ska inte sova på ett bra tag eftersom jag har studiedag imorgon, jag vet soft. Pappa tycker väl antagligen att jag borde sova ändå så jag kan somna lättare imorgon, men ne jag ska bara sova några få timmar inatt, det är mitt knep, dagen före man börjar skolan ska man sova jätte lite för så blir man skit trött fram emot kvällen och somnar som en liten prinsessa. Så som sagt inatt blir det inte mycket sömn, ska faktiskt kolla på film strax så.

Just nu mår jag bättre än jag gjorde förut idag, jag struntar helt enkelt i de där idioterna. Har man varit dryg mot min kompis då kan de ju räkna med att de förlorar mig. Nämner inga namn, men ni kan ju känna er utpeckade, ni som vet att ni har gjort nått.

Nu ska jag kolla på film, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Sandström

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Har du någon mail jag kan nå dig på?



/Emma

2009-01-07 @ 00:54:06
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0