Evelina

Helgen skulle man lätt kunna beskriva med ett ord; Slapp. Har verkligen inte gjort något bara haft det skönt träffat Vicke, vilket jag gör allt för sällan nu längre, tittat på tv har jag gjort en del men.. Datorn har faktiskt konstigt nog nästan ståt avstängd hella helgen, har inte orkat sitta vid den känns bara som att det finns plugg som man måste ta tag i, och viss gör det de men det får jag ta nästa vecka.

Nästa vecka kommer bli kuul, imorgon blir det katedral med Vendela, ska kolla på ib, vilket jag inte är alls inne på att gå men det är ju kul att kolla. Sen på onsdag blir det stan och mysfika med Diana, grymt länge sen sist. På fredag är det studiedag och sen i helgen kanske tjejerna ska komma hem till mej och bada i ute bubbelpoolen osv. Grymt kul ifall det går. Så nästa vecka blir som sagt va kul. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men imorgon kommer det säkert något roligare, får vi hopaps i alla fall. Pussar och kramar ♥


Kommentarer
Postat av: celeste

damn vad kul de skulle va om vi träffades i helgen o bada! :D<333

2009-01-26 @ 21:15:19
Postat av: Evelina

Celeste: Aa vet gryyyymmmmt kuuull :D <3

2009-01-28 @ 18:03:07
URL: http://nocciola.blogg.se/
Postat av: D i a n a

hahahaha :D fika = fett mysigt :D

puss på evelina! :*

2009-01-28 @ 21:30:41
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0