Finito !!

Finns det någon bättre känsla än att bli klar med Delténs uppsats? Nej det gör det verkligen. Finns det någon värre känsla än att man vet att man har en ny uppsats? Ja det finns det säkert, men det är nästan så att det är den värsta känslan i världen. Men som ni kanske förstår så är jag klar med min religions uppsats nu och jag blev riktigt nöjd. Men gladast blev jag nog när mamma läst egenom ett stycke och sa att hon blev förvånad så bra jag hade skrivit. Då kan man verkligen inte sluta le.

Nu orkar jag faktiskt inte skriva så mycket mer jag vill bara ta en dusch och sen sova ! Idrott imorgon är skit pepp, känns som jag inte har tränat på skit länge pga att jag har varit sjuk, men nu ska jag starta upp igen, härligt ! Sov gott puss

Kommentarer
Postat av: D I A N A

hahah, woow, eve goes MVG i religion :D

(om du inte redan har det vill säga (A) ) :D

2009-01-25 @ 00:43:01
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: D i a n a

weej, aa det skulle vi :D vi kasnke kan ta en sväng påstan inklusive fika?:D

puss

2009-01-25 @ 09:28:37
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0