It makes no sence

Hej, Idag var det skola, dagen började skit bra va faktiskt ganska pigg när jag vaknade och så, det gör alltid så att man blir på bättre humör. Kom till skolan och frös som en tok, sen blev jag skit varm helt plötsligt, feber kallas det. Så jag hade bestämt att jag skulle gå hem på so:n men då mådde jag bättre så jag stannade kvar, okej intessant dör er att veta. Sen gick det skit och jag tänker inte berätta varför.

Men en sak jag inte förstår, enda sen sexan har jag fått höra, är du arg evelina? varför är du arg evelina? Det är faktiskt riktigt jobbigt, saken är den att jag sällan, faktiskt mycket sällan är arg, oftast är jag trött eller bara allment depp så jag inte orkar vara social, men så får väl alla vara nångång ibland bara det inte går till överdrift. Och nej, det är inte bara för det som hände idag och de personer som är inblandade i det som hände idag ska inte ta åt sig, det riktas inte specifik till er utan alla.

Nu hinner jag inte skriva mer men kommer säkert ett inlägg snart, puss stördo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0