kväll

Usch, just nu sitter jag och kollar på löshår, och då kan ni ju fatta vad som har hänt, jo jag har en sån dag då jag hatar att ha kort hår. Men saken är ju den att jag inte ska göra något med mitt hår har jag ju bestämt men jag vill så gärna ha långt hår igen. Nej, nu ska jag stänga ner den sidan och glöma bort att jag har kort hår, höhö.

Så, då va det gjort, hm vad ska jag skriva om nu? Jo jag kan ju berätta en grymt sjuk sak, jag har fått världens lust att åka till simhallen. Så just nu försöker jag få tag i någon som vill åka till simhallen med mej imorgon, inte det lätaste eftersom jag inte har några pengar på mobilen eller nått. Fast samtidigt som jag vill till simhallen vill jag inte ditt, förlåt om jag förvirar er men jag ska ju ta och skaffa gymkort snart och tänkte försöka göra det nu innan skolan börjar. Jag vill träna, förut när jag körde handboll ville jag nästan aldrig träna men nu när jag har slutat och inte tränat på ett tag så vill jag träna hela tiden. Ojj, gud vad detta sårade ur, hm simhallen va det ja. Så ditt ska jag försöka ta mig imorgon, men om jag inte får tag i någon ska jag nog gå till campushallen och skaffa gymkort.

Nu ska jag nog gå och kolla ifall vi har några ostkrokar, mums. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0