Nöt !

Jag kan ärligt säga att jag inte är personen med det bästa tålamodet vad gäller datorer, när inte är internet sida kommer upp på direkten eller ett program hänger sig får jag världens ryck, ibland vill man faktiskt inte vara i samma rum som mej, jag lovar. Så nu kanske ni undrar varför jag skriver detta just nu, jo för här sitter jag och ska fixa min design till bloggen så kommer jag på att det finns någon sida som man kan ändra bilderna på super lätt eftersom jag vill att allt ska gå så snabbt som möjligt. Sitter jag där och tänker på vad den heter nu igen, juste typ picnic eller nått. Så jag skriver in picnic.se på en ny flik och väntar tillslut kommer det upp, jaha va var mitt användarnamn och lösenord nu då, det kommer ju såklart inte jag ihåg, efter att ha provat ungefär 10 olika användarnam med alla dessa lösenord kommer jag ändå inte in. Så jag gör en sån där, glömt bort lösenordet grej. Väntar och väntar i typ tio minuter, datorer asså jag hade lust att slänga den i golvet. Sen så kollade jag i alla fall igenom alla gamla mej och ser att jag hette linaan på den sidan, vilket jag trodde. Men det kommer ändå inget mejl om lösenord, då kollar jag tillbaka i mejlet. FAAAN ! sidan jag va medlem på hette ju inte picnic.se utan picnik.se. Så himla skrattretande, tur att pappa var iväg och handlade annars skulle väl han säkert få en utskällning eller nått även fast det inte var hans fel.

Men nu har jag i alla fall kommit in på sidan och ska fixa min bild, puss och kram från evelina i ett nötskal ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0