nothing makes you more happy than a comedy !

Tjenare blogläsare, som jag förövrigt tycker är sjukt dåliga på att kommentera, höhö. Idag va det skola som vanlig ganska segt va tröööött även fast vi hade sov morgon. Men skönt ändå för vi slutade tidigt eftersom vi inte har musik längre. Så jag tog en fika med Cassi och satt och snackade i flera timmar. Sen åkte jag hem och gjorde klart vårann debatt till spanskan, gick faktiskt riktigt bra. Så nu är jag klar med det och har precis ätit, å just nu sitter jag och väntar på att vi ska åka in till stan eftesom vi ska gå på bio, jag,min mamma, mammas kille och min brorsa. Det kommer bli grymt kul, vi hade iaf tur med vädret igen, har hört att den ska vara skit bra !
Ne nu ska jag öva lite på debatten och sen ska vi väl åka om någon minut. Puss ♥

min oversize tröja från bikbok ♥


Kommentarer
Postat av: susan

snygg tröja!

2009-01-15 @ 18:39:23
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: celeste

SÖTNOS<33

2009-01-15 @ 21:27:42
URL: http://fightinducks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0