please make it stop

Sådär, då var jag klar med biologi presentationen. Eller i alla fall nästan, måste bara få all fakta från Vendela och sätta in det i presentationen och skriva om delen om etik. Men det får bli senare i eftermiddag för nu ska jag strax gå up och duscha och sen åka iväg en sväng. Hoppas på att mamma har planerat att vi ska fika, hehe. Så idag blir det som sagt en plugg dag, ska försöka bli klar med vg-delen på min religions uppsats med, det skulle vara så skönt. håller ni inte med om att man mycket lättare kan sova om man har gjort något riktigt bra på dagen, som att börja med någonting i tid eller så.

Nee, nu kom jag på en grej jag m,åste kolla innan jag duschar så jag måste sluta skriva, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0