sixteen !

hej, här sitter jag framför tv:n och slappar, det är väl ungefär det jag har gjort hela dagen och verkligen inte orkat blogga något. Ikväll blir bara slappar kväll och så. Det blev inget med det jag kanske skulle gjort som ni förstår. Ehm, vad ska jag skriva, har verkligen inget att skirva om, händer inget roligt just nu.

Juste såg på victoria secret fashionshow förut, för jag fick inte kolla på det igår så jag spelade in det, så nu har jag sett det med, något som stör mig oerhört mycket är att alla är såååå snygga och smala. Liksom vadå perfecta, nej men nu ska jag inte klaga jag är ju inte precis tjock själv eller så men..

Nee nu måste jag ta en frukt eller något för magen kurar massor, ha det bra pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0