Söndag

Hej, första inlägget för idag, jag bättre sent en aldrig eller hur är det man brukar säga? Jo jag har faktiskt suttit framför datorn the whole day och bara pluggat, vilket jag är oerhört imponerad över själv. När jag sitter vid datorn och pluggar/skriver uppsats så hamnar jag alltid på massor av sidor som jag verkligen inte borde hamna på, bilddagboken och så vidare. Kan sluta med att jag sitter och läser bloggar i en himla masser av timmar och sen tänker jag efter vad det nu egentligen va jag skulle göra. Aa så brukar det blir för mig men idag började jag dagen med att kolla bloggar och så och har pluggat konstant sen dess, för nu har jag verkligen bestämt mig, jag ska skriva ett mvg arbete även om jag inte kan få det pga av läraren men jag vill, för det känns så bra att verkligen ha gjort något som man är stolt över. Och just dörför måste jag sluta skriva nu, men jag har planerat att plugga fram till kanske 5-6 tiden sen ska jag försöka få iordning min blogg, nu har jag verkligen tröttnat på min hel svarta design. Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0