Baaad girl !

Hej, uppdateringen har inte varit på topp som ni märker, har helt enkelt inte orkat skriva masser. Min vecka har i alla fall varit ganska bra, helgen har varit super.
I Fredags sov Elle här och lite störda saker hände i världens minsta samhälle ungefär! Sen igår träffade jag min syster, det va jätte länge sen sist. Hon kom ner till lkpg för att hämta kläder osv, det blev även en lite sväng till ikano och handla lite saker, jag köpte två par skor! Hade dock väldigt svårt att  välja eftersom jag inte kunde köpa alla de typ 10 skor jag hade plockat åt mig! Men jag gjorde ett bra val tror jag, jag älskar dem i alla fall! Sen efter ikano blev det norrköping och kulturkammaren eller vad det heter och lyssna på typ rock, punk och metal musik, I don't like that kind of music but anyway, it was fun! Jo som sagt det var roligt, hade dock grymt ont i mitt lår, troligtviss en muskelbristning, auch!

Men nu väntar mitt hkk arbete på att bli färdigskrivet sen ska jag kolla igenom so:n en sista gång eftersom jag aldrig lyckas få in det! Pussar


New york !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0